Tunel z pocitace do site

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Sep 22 12:13:27 CEST 2004

Dan Lukes wrote:

> vyloucen kvuli prekladu. PPTP tunel by ale jit mel, za predpokladu, ze
> oba firewally po ceste propusti GRE pakety a zvladne je i preklad
> (ktery, jak jsem pochopil, delaji W2K - a tam nevim, jestli to umi).
> Pokud ano, pak je to PPTP na strane klienta (Microsoft tomu rika snad
> VPN dialup nebo tak nejak) a na strane FreeBSD doma mppd.

Tohle by melo byt to, co potrebuju, w2k GRE pakety propusti (bezi tam
winroute, ktera to umi). Nicmene nejsem si jist pojmem "mppd". Jedna se
o nektery z portu net/mpd; security/isakmpd? Nikde jsem o tom nic
nenasel (na ty dva porty mne navedl jeden jediny odkaz na Altaviste -
jinak nikde nic...) a ani jeden z tech portu neobsahuje soubor mppd.

Zbynek