Tunel z pocitace do site

Pavel Chalupsky chalupsky at kostax.cz
Wed Sep 22 11:04:26 CEST 2004

Zdravicko,
nevim zda je to idealni reseni ale ja v teto situaci pouzivam OpenVPN

http://openvpn.sourceforge.net/

nicmene si myslim ze pouzitelnych alternativ je cela rada.

Vase BSD doma bude 'poslouchat' a cekat na pozadavek ktery muze prijit
primo z vaseho PC v praci (za predpokladu ze prislusny port pusti ven
BSD i W2k). Nezalezi pak na tom zda tunel prochazi NATem atd.

Wednesday, September 22, 2004, 10:53:11 AM, you wrote:

> [...]

> sluzebni pocitac (w2k)
>         | (192.168.1.0/32)
>   firewall FBSD
>         | DMZ(192.168.2.0/32)
>   firewall W2k
>         | i-net
>   router FBSD
> moje vnitrni sit (172.16.0.0/32; alias 10.1.1.0/32)

> plnou kontrolu mam nad vsemi stroji, jedina sluzebni podminka je, ze na
> vnejsim firewallu MUSI (aspon zatim) bezet W2k.

> Je vubec tecnicky mozny takovy tunel? Pokud ano, mohl by mne nekdo mirne
> nasmerovat, kde hledat reseni? V HandBooku je popsan pouze tunel mezi

| Pavel 'Pali' Chalupsky         |   |      |
| KOstax spol. s r.o.            |   |      |
| V. Nezvala 22 C. Budejovice    |   | (0)(0)
| E-mail: chalupsky at kostax.cz    |   C      _)
| Tel:  387002525                |   | ,___|