config.guess: No such file or directory

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue Sep 21 23:49:03 CEST 2004

On Tue, Sep 21, 2004 at 11:39:20PM +0200, Pav Lucistnik wrote:
> Divoky odhad - nemate soubor /usr/ports/Templates/config.guess ?

	To bol fakt divoky odhad. Buildovanie tychto softov nema byt
	zavisle na subore v /usr/ports, nota bene, ked napr. v Linuxe
	takato vec vobec nie je.

	Co takto si ten soft skusit buildnut rucne zo zdrojakov, ci sa
	chyba prejavi tiez?

	Skontroloval by som este autoconf, automake a podobne GNU evil
	veci, ci su nainstalovane spravne.

	System je upgradovany zo zdrojakov, ked ano, bola pouzivat -O
	direktiva, ked ano, bola jej hodnota ina, ako samotne -O ?

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign