Sendmail

vlasta at devnull.cz vlasta at devnull.cz
Tue Sep 21 16:09:31 CEST 2004

> Bezny TXT mail prejde okamzite. Vyzera to, ze ide o problem s prilohou (PDF
> cca 6MB).
> Zial, nemam dost skusenosti na to aby som rucne vygeneroval cely mail tak
> ako to posielam z Outlooku. Takze sa nikdy nedopatram k "jadru veci" :-(

psal jste, ze ten mail zustava u vas ve fronte ("... stale to trci v
mailq ..."), tak vyzkousejte to co psal Dan:

sendmail -v -qR<cilova adresa>

dale mozno zkusit
          /usr/sbin/sendmail -X /tmp/traffic -bd
tak ziskate zaznam kompletni SMTP komunikace

nebo aspon poslete "neco vice". Napr. zaznamy z maillogu tykajici se
daneho mailu (zatim jsem videl jen jeden radek, ke kteremu musite mit
minimalne dalsi dva), co pise "mailq", pripadne jak vypada qf file v
sendmailove fronte ...

vlasta