Sendmail

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue Sep 21 14:55:45 CEST 2004

Zdravim vas, pani :-)

> Toto neni hlaseni o chybe, nenech se vycukat tim verify=FAIL. Tento
> radek znamena ze se tvuj sendmail uspesne spojil sifrovanym kanalem s
> mail.7plus.sk ...
Ha, ibaze to ti ludia nedostali - a pritom sme to posielali uz vcera - a
stale to trci v mailq, akoze "Deffered" a "Timeout writing..."

> openssl s_client -showcerts -starttls smtp -connect mail.7plus.sk:25
Skusil som a ich server vracia cely popis certifikatov.

Tiez som skusil:
telnet mail.7plus.sk 25
EHLO user
a vypisalo to okrem ineho aj "250-STARTTLS"

telnet localhost 25
EHLO user
nevypise "STARTTLS"

Takze asi nemam v sendmail zakompilovanu podporu ssl komunikacie.

Co dalej ?

Peter Rosa