Presmerovani provozu

FreeBSD technol.user freebsd at ulovec.cz
Tue Sep 21 11:03:36 CEST 2004

V Út, 21. 09. 2004 v 10:40, Dan Lukes píše:

> 	A na tech vnitrnich kartach - tam jsou rezervovane adresy ?
> 	Pokud ano, kdo dela preklad ?
> 	Pokud NAT, "man natd" jsi cetl ?
> 	Pokud ano, optionu "-redirect_port" sis' vsimnul ?
> 	Pokud ano, muzes upresnit otazku ?
>
> 						Dan
>

> --
> Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
> AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz

Díky za udičku - pořád jsem to hledal jen pro ipfw a nevím proč, ale měl jsem zafixováno, že natd dělá překlad pouze pro daný iface směrem ven.
Celý server mám pro připojení domu (pomocí WiFi) - na vnitřních kartách mám rez.adresy - na jedné mám připojené technol. zařízení domu - kotelna,zabezpečovačka,.., na druhé normální PC - děti, já a spol a třetí mám jako rezervu.
S FreeBSD pracuji právě 14 dní a zatím spokojenost - dokonce mi chodí i na Intel SMP(2x) a na malém Alpha stroječku.

Takže se jdu věnovat natd. Jak dopadnu, napíšu.

Jindra