kompatibilita DVD+-R/RW mechanik

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 21 10:56:17 CEST 2004

Jozef Babjak wrote:

> raw | audio   Set the write mode to produce audio (raw mode) tracks for
>               the following images on the command line.
>
> Chapem tak, ze "co mi date, to napalim, nebudem to interpretovat ako iso
> image", t.j. specifikuje to vystup burncd, ale nie jeho vstup.

	Nikoli. Vyrok "co mi date to napalim" rika, mimo jine, ze nebude
probihat zadna konverze. A pokud je definovany vystup je tim automaticky
definovany i vstup ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz