provoz ET dataexpres bsd 4.9

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 21 09:10:30 CEST 2004

Jiri Calda wrote:

> Uz dost dlouho si s CDMA na FBSD s Danem hrajem. Je mozne rovnou rici.
> na 4.x (testovano na 4.10) to je (bez extremni namahy) neuchoditelne.

	Presneji, krome jineho zmineneho, v ovladaci UHCI je chyba v rutine
obsluhy preruseni, zpusobujici za urcitych okolnosti, ze s
pravdepodobnosti tim vyssi cim vyssi jsou prenasene datove toky masina
zpanikari (chyba se, tedy netyka specificky CDMA modemu). OHCI a EHCI
ovladace tuto chybu, pokud vim, nemaji (ale zmineny pocitac mel zrovna
UHCI) - je ale mozne, ze budou mit nejakou jinou.

	Chyba je v 5.x uz opravena, ale oprava nebyla, pokud vim, backportovana
ani do 4.10 natoz do 4.9 i kdyz, priznam se, nezjistoval jsem, kdy se
objevila, takze mozna v 4.9 neni ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz