kompatibilita DVD+-R/RW mechanik

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Tue Sep 21 08:05:31 CEST 2004

On Mon, Sep 20, 2004 at 10:11:35PM +0200, Michal Varga wrote:
> Ale no, burncd je nahodou docela v pohode, zatuhne vzdy az po vypaleni
> CD, nekdy mezi pokusem o uzavirani a v zavislosti od faze mesice
> pred, nebo po uspesnem dokonceni. Takze jej staci killnout, CD vypacit z
> locknute mechaniky a vsechno je uplne cool!

  ^-- Dovolim si nesuhlasit s Vami a suhlasit s p. Lukesom: burncd mi
zatial nikdy nezlyhalo, a to som uz nejake to CD napalil, ale je pravda,
ze som od neho nikdy nechcel viac, ako napalit audio cd alebo udajove cd
vytvorene pomocou mkisofs -pad -r -J -l -L.

Btw, ako je to zo zapisom audio cd pomocou burncd: tracky maju byt vo
formate wav, alebo raw (cisty vystup z mpg123 po dekodovani mp3)? Funguje
oboje, len neviem, co je spravne. Z pohodlnosti pouzivam raw; nemusim tak
vystup z mpg123 prehanat cez sox -- tie parametre si aj tak nepamatam a
skript sa mi zasa pisat nechce. :-)))

J.