Mozilla a Firefox padaji

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 20 17:05:15 CEST 2004

Zbynek Houska wrote:

> jake ma kdo z vas zkusenosti, ale me po prechodu na jinou stanici s
> FreeBSD-5.3BETA2 a prelozeni mozilly (evt.firefoxu) se mi temer porad
> stava, ze to "chcipne" na tuhle hlasku:
> Bus error (core dumped)

	Relativne casta pricina "chcipani Mozilly" je nesoulad verze zdrojaku a
pomocnych nainstalovanych knihoven. Casto staci, aby nejaka dependence
byla jen o jednu verzi starsi nez aktualni. Pritom ale port aktualizace
zasadne neprovadi.

	Takze, pokdu nekde prekladam (nebo z package instaluji prelozenou)
Mozillu, je treba peclive aktualizovat vsechny packages na kterych
zavisi na odpovidajici (typicky posledni) verzi.

	Problem ale muze byt i nekde jinde ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz