periodic scripts

Peter Rosa prosa at pro.sk
Mon Sep 20 09:14:09 CEST 2004

Zdravim vsetkych,

a prosim o nazor/radu.

Mam FreeBSD 4.10-REL-p2, cvsup+make world minuly tyzden. Uz parkrat sa mi
stalo, ze cca. tyzden po update mi server prestane posielat maily vytvarane
v ramci "periodic daily". Spustam si to aj rucne a pozeram na "ps ax", ale
stale vytvara maximalne jeden - "security report". Taky "daily report"
nevytvori. Tento stav bude trvat az do dalsieho update.
Medzi subormi /usr/src/etc/default/periodic.conf a
/etc/default/periodic.conf nie je ziadny rozdiel. Vytvoril som
/etc/periodic.conf.local, kde som zmenil 5 premennych, ale tie nemaju nic s
posielanim - iba daily_status_XXX a pod.

Otazka - co to sposobuje; ma s tym este niekto skusenost; co s tym robit ?

Peter Rosa