Problem kompilace Apache s mod-ssl

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 19 13:33:06 CEST 2004

Ernest Salamanca wrote:

> Mam FreeBSD 5.1-RELEASE, updatoval jsem porty a chtel jsem nainstalovat
> Apache s mod-ssl.
> Update portu probehl OK.
>
> Po zadani make install mi to rekne:
> Dependency warning: used OpenSSL version contains known vulnerabilities
> Please update or devone ether WITH_OPENSSL_BASE or WITH_OPENSSL_PORT
> ***Error code 1
> Muze me nekdo nakopnout cim to je?

	No, aniz bych to zkoumal hloubeji - 5.1.-RELEASE je dost stara. OpenSSL
v ni obsazeny je stary a mezitim se prislo na to, ze obsahuje chyby.
Porty jsou updatovane, takze o teto chybe v teto verzi uz vedi.

	A tak na ni upozornuji ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz