pomale ssh

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 19 11:17:14 CEST 2004

Tomas Morstein wrote:

> Me se tohle satva, kdyz ma ISP vypadek a neni mozne se dostat ven... ale
> delalo to i kdyz jsem napsal primo IP, takze to neni DNS, ale podil na

	To, ze pouzijes primo IP neznamena, ze je IP mimo hru. Na strane
serveru se reverzne resolvi i v tomto pripade - takze pokud maji problem
nameservery pro tvuj reverzni zaznam, tak ke zpozdeni dojde taky - a to
bez ohledu na destinaci spojeni ...

	Cimz netvrdim, ze jsme odhalil pricinu v tomto konkretnim pripade, ale
rozhodne ji nelze tak jednoduse opustit jako vyloucenou ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz