Zvětšení filesystému

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 15 09:53:54 CEST 2004

mkondelk wrote:

> FBSD mi havaruje na plný filesysem /var.
>
> Na disku ale jeste mam misto (unused). Jak bych mel postupovat, abych v
> konecne fazi mel dost mista na /var?

	No, on i ten FS jde nakonec zvetsit (growfs), ale ja bych se do toho
nepoustel.

	Proste vezmete potrebny kus toho mista, nadeklarujete slice (disklabel)
a naformatujete (newfs) a pak ho namountujete pod /var/ jako nejaky
adresar vhodne velikosti. Treba /var/log nebo /var/spool - zalezi kde
mate jaka data a kde potrebujete jake misto ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz