Inteligentni autoreply (postfix + ucty v mysql)

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Wed Sep 15 09:10:42 CEST 2004

Tak jsem si procetl ty manualove stranky, ale stale nejak nechapu, jak
implementovat to autoreply.
Je mi jasne, ze pomoci maildropu jde toto:
    - neodpovidat na spam, viry, chybove zpravy
    - neodpovidat na konferenci (?ale jak zabezpecit rozpozani
stovek/tisicu ruznych konferenci?)

Muzete me ale odkazat na text v manualu, ktery by osvetlil tuto moznost:
    - jak definovat text v automaticke odpovedi pro kazdy mailbox

To jsem nikde nenasel. Pokud by se podarilo tohle vyresit, tak uz asi
nebude problem implementovat i posilani upozorneni na prichozi mail
(napr. na mobilni email).

Mira