Firewally a QoS

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Sep 15 08:18:06 CEST 2004

Jan Pechanec wrote:

> 	neco tady uz konferou proslo behem poslednich 12 mesicu (ipfw
> vers. ipf), zkus se podivat. Obavam se ale, ze tohle je stejne jako u
> OSu (linux/bsd/win), textovych editoru (vim/emacs/joe) atd. veci
> hlavne vlastniho nazoru, ze vyzkousis co je a uvidis. A diskutovat se
> pak da do nekonecna. Samozrejme zdroje na siti muzou jen pomoci.
>
> 	h.

To, co kenferenci proslo, samozrejme sleduju, nicmene tady to vypada
tak, ze kazdy brani ten svuj (coz je celkem pochopitelne) spis mi slo o
to, jestli to skutecne nekdo zkousel porovnat nebo jeslti nekdo vi o
nejakem objektivnim hodnoceni.

...neco na zpusob, jak to popsal v jedne odpovedi v tomhle threadu Roman
Divacky, kteremuz timto dekuji za (zatim) jedinou smysluplnou odpoved na
muj dotaz.

Zbynek