Inteligentni autoreply v postfixu

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Fri Sep 10 13:20:28 CEST 2004

Zdravim

chtel bych implementovat do mailserveru Postfix automatickou odpoved na
prichozi mail. Nejenda se mi o to, jak odpovidat na jakykoliv prichozi mail.

Mam tyto pozadavky:
- odpovidat jen na maily, ktere splnuji uzivatelem definovane podminky
(konfig pravdepodobne pres web)
-  mozno zadat vlastni text do odpovedi
- neodpovidat na maily z konferenci nebo na spamy
- neodpovidat na maily typu: uzivatel neexistuje nebo mailbox docasne
nedostupny
- pokud mozno si pamatovat adresy, na ktery uz odpoved posilal (ale to
neni nutny)

Muj mailserver momentalne ma tuto konfiguraci:
- Postfix + virtualni ucty v mysql
- maildrop na trideni zprav do jednotlivych slozek (uzivatele zatim
nemohou pridavat pravidla)
- courier-imap (pop3 i imap)

Vubec nevim, jaky sw by byl vhodny. Mozna ze to umoznuje i maildrop, ale
nemuzu na nic vhodneho kapnout. Kdyz uz mi bezi maildrop, tak bych nerad
instaloval napr.  Procmail.

Nemate nejaky zkusenosti? Beru vse: popisy, howto, dokumentaci, osobni
zkusenosti ...

Za jakykoliv info moc dekuji.

Mira