Podpora ALTQ in FreeBSD 5.3

Ondra Holecek bln at deprese.net
Mon Sep 13 17:49:49 CEST 2004

Zbynek Houska wrote:
> Muze mi nekdo rici jak je na tom podpora ALTQ v 5.3?
>
> Zdrojaky ALTQ jsou uz includovany, jen mi chybi nejaky v "NOTES" jak to
> pouzit. Posun bude asi znatelny podobne jako u PF, mozna jsem , ale nekd
> eneco prehledl.
> Muze mi nekdo poradit?
>

> Zbynek

No, ja mam 5.3-BETA2, pro ALTQ jsem do jadra pridal
options         ALTQ
options         ALTQ_CBQ        # Class Bases Queueing
options         ALTQ_RED        # Random Early Drop
options         ALTQ_RIO        # RED In/Out
options         ALTQ_PRIQ       # Priority Queueing
... tech ALTQ_ voleb je vic, viz /usr/src/sys/conf/NOTES

ale zase mam mi neprida ze to funguje, pokud nekdo muzete, a
zkontrolovali byste mi pravidla, byl bych vdecnej ;)
(www.deprese.net/pf.conf)