Athlon 64 nebo P4

koutek at o-k.cz koutek at o-k.cz
Sun Sep 12 15:41:05 CEST 2004

> Tento radic nemam rad od doby co me znicil cele raidove pole bez
> moznosti navratu. Davam prednos 3WARE.

Ja mam zase zkusenost, kdy tento radic sice padnul (za trilety beh serveru
jen jednou) a sice napsal ze je poskozene pole, ale po mem rozlouceni se s
daty, smazani pole a jeho opetovnem vytvoreni a inicializaci jsem
nabootoval stary system. Nechapu, nerozumim, ale faktem je, ze jsem pak v
single user rezimu zazalohoval data a pro jistotu reinstall. Od te doby je
zase rok klid.

Ondra