Vice admin. uctu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 10 14:36:22 CEST 2004

Jozef Babjak wrote:

>   ^-- Typicky rsync -- pouzivam ho na mirrorovanie suboroveho stromu na
> iny server, kde potrebuje opravnenia root-a, ak ma zachovavat vlastnikov
> a skupiny pre subory.

	Prenos souboru by mel, vzdy kdyz je to jen trochu mozne, provadet
cilovy pocitac, nikoli pocitac zdrojovy. Pokud nejsme vyslovene v nouzi
s kapacitou linek, pak treba pravidelne (cron), pokud jsme, pak "on
demand" (nejak mu zasignalizuju, ze si mam ten rsync  provest a on ho
udela).

	Nicmene, rikal jsem, ze v nekterych situacich to skutecne nejde
jednoduse, takze to samozrejme opodstatneni mit muze.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz