5.3b2 panikari s lomacem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 5 17:49:36 CEST 2004

On Sun, 5 Sep 2004, Radim Kolar wrote:

> pokud se pripojim na internet dialupem tak  s aktivovanym lomacem
>
> mac_lomac_load=YES
> security.mac.lomac.trust_all_interfaces=1
>
> to po nejake dobe zpanikari behem cvsupu. Jde to velice hezky zopakovat.
>
> vypise to chybu mac_lomac_dominate_event a->mle_type invalid.
>
> kerneldump to ale neudela, spadne to pri pokusu o nej. Nechcete si nekdo
> aktivovat lomac a zkusit zda budete mit vice stesti a dump k tomu? lomac
> neni treba nikterak konfigurovat.

 	MAC layer se zda byt jeste trochu neucesany - a navic je, zda se,
typicky tim, ze pri problemech s nim neni mozne ziskat ladici informace. Ja
se vcera potykal s panicem v situaci kdyz preloaded kernel modul ma
neresolvitelny symbol - a nakonec jsme sahnul ke stare dobre metode ladicich
tisku, kterymi jsem jakz-takz dohledal co se deje.

 	Takze v to stesti bych tolik nedoufal ...