TV karta

Martin Salač salac at certicon.cz
Thu Sep 2 12:48:26 CEST 2004

Frantisek Tomes wrote:
> Tak jsem rano vyzkousel vsechny varianty sysctl hw.bt848.card= s nulovym vysledkem, zvuk stale nefunguje. Tudy cesta zrejme nevede a bude nutne najit nejake jine reseni.

To jsem rad, ze v tom nejsem sam, :-) ja dokonce zkousel vsechny
kombinace hw.bt848.card a hw.bt848.tuner a nejlepsi, co jsem dosahl je
spatny obraz ve fxtv. Na karte je sice napsano Temic tuner, ale cert jim
ver - previtum sikmookejm, neco napisou na vyrobek, ale skutecnost je
obcas jina.
Jinak na konzoli (dmesg - hlasky od kernelu) se mi objevuje (ted to tu
presne nemam) neco jako unknown chipset ... bla bla bla pro pokusu
forcnout pres sysctl hw.bt848...
Jedine jak rozpoznat kartu presne je HW vendor id.

Zdravi

Martin