Rozliąení s kartou ATI Rage XL

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 2 12:07:16 CEST 2004

On Thu, 2 Sep 2004, [ISO-8859-2] "Ing.Miroslav Kondìlka" wrote:

> výpis z logu ... podle nej jsem nastavil frekvence pro monitor do configu

> (II) ATI(0): Monitor name: IBM9511 T540
> (II) ATI(0): Monitor name: TFT Monitor
>
> (II) ATI(0): Monitor0: Using hsync range of 28.00-33.00 kHz
> (II) ATI(0): Monitor0: Using vrefresh range of 43.00-72.00 Hz
> (II) ATI(0): Maximum clock: 230.00 MHz

 	No, vypis z LOGu reflektuje to, co se Xy dokazaly dozvedet z
monitoru. Tyhle udaje uz zrejme pouzivaly i pred tim a tim, ze je rucne
napises do konfiguraku nejspis nedojde k vubec zadne zmene.

 	POKUD jsou tyto udaje zjistene spatne, pak se jejich opsanim situace
nezlepsi.

 	Preci jen by bylo mozna lepsi opsat udaje z dokumentace - nebo
alespon overit, ze zjistene udaje jsou spravne ...

 	I tak ale nemusi dojit k naprave - proste se zadny z
"preddefinovanych" modu cinnosti do parametru monitoru nevejde. Pak jeste
porad muze byt mozne do konfiguraku dodefinovat vlastni definici nejakeho
modu s vyssim rozlisenim.

 	To ale z hlavy neumim a vzdycky kdyz to potrebuju, tak slozite
prolejzam dokumentace (o kterych si navic nepamatuju, kde jsou) ...