TV karta

František Tomeš f.tomes at atlas.cz
Wed Sep 1 22:56:45 CEST 2004

Dneska jsem s tim laboroval cely vecer, a bohuzel ne zcela neuspesne.
Jedine, co se mi povedlo, bylo rozbehat xawtv v rezimu grabdisplay
(overlay vede k cernemu oknu). Obraz by tedy sel, ale zvuk ani tuk
(zvukovkou ani mixerem to neni).
Karta mi funguje v linuxu vyborne (takze funkcni je).
Pouzivam na FreeBSD 4.10 a ty multimedialni ovladace mam v jadre,
zadne extra patche jsem nepouzil.
Gogloval jsem tedy taky peknou chvili a zatim marne.
Snad to nejak dame dohromady.

frank