moznosti ochrany voci DDOS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 1 18:05:37 CEST 2004

On Wed, 1 Sep 2004, Divacky Roman wrote:

> fakt je "znacna cast" zdrojaku natd parsovani konfigurace?

 	Je to asi polovina z celkoveho poctu radek kodu ...

 	On se totiz kod NATD vlastne prekladem vubec nezabyva - na to vola
externi knihovnu (libalias) aby to vsechno vyridila za nej. Takze toho v
kodu vlastne zas tak moc neni ...

> to jsou fakt takova prasata nebo neumi pouzivat nejake generatory parseru?

 	Ja generatorum parseru taky nikdy neprisel poradne na chut ...

> pomoci strchr pomoci strchr zjistite starou belu a i tu jeste jen stezi..

 	Pochopitelne - vsak ja taky myslel "strstr()"  ;-)