panic: non blocking command disallowed

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 1 14:41:01 CEST 2004

On Wed, 1 Sep 2004, Jan Stary wrote:

> Nedoufal - proste mi jen prijde divne, proc ma najednou
> acx0 takovehle problemy, pri blbem /etc/rc.d/dhclient...

 	"Najednou" - to je skutecne divne. Ocekaval bych, ze neco se zmenilo
- upgrade portu, systemu (nebo nektere jeho komponenty), zmena hardwarove
konfigurace (coz muze zahrnovat dokonce i jen prendani karty do jineho
slotu). V neposledni rade i upgrade nebo zmena konfigurace DHCP serveru ...

 	Pokud se podari takovou zmenu najit, je to znacne zvyseni sance, ze
se problem podari dohledat a odstranit ...