Pridani disku

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Aug 25 17:11:50 CEST 2004

On Wed, 25 Aug 2004 koutek at o-k.cz wrote:

	ja bych se rozhodoval v poradi o techto krocich:

	1. reinstaluj na 5.3-BETA1, jestli muzes
	2. mas zadano, ze ma na partition vytvorit novy fs?
	3. udelej to rucne (je to z hlavy, podivej se do manu)

disklabel -Brw /dev/ad0s1 [auto]
newfs -b 8192 -f 1024 -U /dev/ad0s1d (nebo co tam bude)
mount xxx yyy

>napada me, ze bude nekde chyba v sysinstallu, konecne byly hlaseny zmeny
>do currentu, ale ne do 5.2.1

	nebo v GEOMu, nebo na tve strane nebo uplne nekde jinde. Do
RELEASE jdou krome toho jen security fixy. Jestli to neni stroj, ktery
na 100% nesmi po upgradu kleknout, rozhodne jdi pres /usr/src/Makefile
proceduru na upgrade na BETA1, at neresis zbytecne stary problem. Ale
rucne by to myslim melo jit skoro urcite, nebo ja s tim aspon problem
nikdy nemel.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>