Jail - Kde zacit?

koutek at o-k.cz koutek at o-k.cz
Wed Aug 25 13:35:32 CEST 2004

tak jsem prosel instalaci jailu.
Momentalne bezim 4 jaily:
Host IP fxp0: 62.xx.xx.xx
Local IP em0: 192.168.0.254
Jails IP: em0_alias0: 10.0.0.1
	  em0_alias3: 10.0.0.4
V jailu mam prozatiom cely make installworld
Pro spravu jailu pouzivam jailadmin
V kazdem jailu bezi sshd
Pri pokusu o prihlaseni mi napise ze nema tty a ze se mohu jit klouzat.

Takze otazky:
1) Jak se mountuje do jailu /dev?
- poznamenavam ze pri pouziti jailadmina nemam v /etc/rc.conf ani radku o
jailu a mount body se snad nejak definuji v konfiguraci jailadmina, ale mi
to nende.

2) Potrebuji jail pres ipnat pustit na internet. Verim, ze jsem ipnat
nastavil dobre: mam prazdny ipf.rules a v ipnat.rules jen
map fxp0 10.0.0.0/24 -> realip/32
- ping www seznam.cz mi vraci: ping: socket: Operation not permited

Diky za rady.
Ondra