oprava filesystemu

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Mon Aug 23 21:36:59 CEST 2004

> 	Netvrdim, ze v hlave udrzuju kompletni seznam portu - ale IMHO  tam nic
> 	takoveho neni.
Ja jsem jeden cas chtel neco takoveho psat. Nenasel jsem ovsem nikoho, kdo by
byl ochoten zaplatit cenu vyvoje. Obvykla reakce byla: zbytecnost, mame
backupy. To je i muj nazor a tak jsem se na to vybodl. Sice rad bych si to pro
radost napsal, ale nechce se mne zabyvat se necim, co neni moc pouzitelne v
praxi.

Ten disk bych rucne opravit umel, tak 1-2x doroka to u nekoho delam. Cena prace
vyjde obvykle na 4-7 klacku+cena za novej hadr, vetsinou byva i ten disk
fyzicky vadny, coz dost ztezuje praci kvuli IDE relokaci sektoru. Dost mne
pomuze i hodne stara dump zaloha, vetsinou ovsem neni ani ta.

Zalezi jak moc si tech dat cenite. Urcite bude nekdo nabizet podobnou sluzbu,
pokud nekoho najdete, tam mu prosim dejte prednost, protoze ja tohleto delam
opravdu velice nerad. Penize se daji vydelavat s mnohem mensi namahou. Nedelal
bych to ani pro sebe, vrazil bych tam 1 den starou zalohu a vykaslal se na to.