Fatal trap 18

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Sat Aug 21 02:11:43 CEST 2004

Ahoj všem,
stala se mi na FreeBSD 5.2.1 takova nemila vec. Omylem doslo k preruseni napajeni a pocitac se samzorejem vypnul. Nyni vsak jiz naskocit nechce, a pri loadu systemu oznami ze root / nebyl správně odpojen a následuje hláška Fatal Trap 18 .. spoustu údajů typu Instructuion Pointer, Stack pointer atd atd ... nakonec hlaska panic: integer device fault a nasleduje syncing disks, buffers remaing .. a nabehnou tak dve , tri cisla a pak nic... pocitac nereaguje.. :/ muze mi prosim nekdo poradit, jak tento problem odtsranit? Mam na tom disku docela dulezita data co tam byly dany v siti.. :/ dekuji

wnt