existuje rezervovany swap prostor pro roota?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Aug 21 02:09:47 CEST 2004

Radim Kolar wrote:

> existuje ve freebsd $subj? Current mne pise

	Pokud  vim, tak ne - ono by to take dost dobre neslo. Kdyz je  na
pocitaci prihlaseno pet uzivatelu, kazdy ma spusteny bash - tak nejmene
kod, ale casto i leckdy urcita cast dat je v pameti jen jednou -
kteremuz uzivatelu tato pamet patri ?

	Nerikam, ze by se v urcitych konkretnich pripadech nepodarilo urcit, ze
konkretni pamet nahodou v tuto chvili patri jen jednomu procesu a ten
spustil zrovna root, ale ...

> swap_pager_getswapspace(4): failed
> swap_pager_getswapspace(4): failed
> swap_pager_getswapspace(5): failed
>
> I kdyz mam podle top ve swapu cca 5% mista.

	Zrejme to bude necim jinym  ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz