rychlost kopirovani po siti

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Aug 20 14:03:40 CEST 2004

V pá, 20. 08. 2004 v 12:47, Divacky Roman píše:

> v utery jsem delal "test" duron700 at rl8139->p4-2.6 at em a kopirovalo to tak 5MB/s
> (na 100mbps siti, pres jeden switch) (oboje fbsd-current)
>
> teoreticke maximum je 12.5MB/s pri odecteni rezie REKNEME 10MB/s, ja dosahl
> pulky. pres scp to bezelo zhruba stejne rychle takze procesorem (tim durovenem)
> to nebude. jsou fakt rl(4) tak desne shitove?

Rekl bych ze hodne bude taky zalezet na switchi. Ja jel ftpko z
celeron-400 boxu se -STABLE a onboard sis0 i kartu vr0 (oboji nic extra
karty) na moji workstajsnu s fxp0 i na workstajsnu kolegy (onboard gigo,
windows 2000) prumernou rychlost 9.6 MB/s, nektere soubory i 10.5 MB/s.
Vse pres switch 3com z rady OfficeConnect ...

Zatez CPU na tom celeru byla asi 40%, takze bych si tipl ze 100mbit sit
zaplnite s FreeBSD na P166 ..

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Murphy: Termin je den nasledujici tyden po dohodnutem terminu.