rychlost kopirovani po siti

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Fri Aug 20 13:58:11 CEST 2004

On Fri, 20 Aug 2004, Divacky Roman wrote:

>v utery jsem delal "test" duron700 at rl8139->p4-2.6 at em a kopirovalo to tak 5MB/s
>(na 100mbps siti, pres jeden switch) (oboje fbsd-current)
>
>teoreticke maximum je 12.5MB/s pri odecteni rezie REKNEME 10MB/s, ja dosahl
>pulky. pres scp to bezelo zhruba stejne rychle takze procesorem (tim durovenem)
>to nebude. jsou fakt rl(4) tak desne shitove?

	v chipech to opravdu neni. U me dva athlony 1.1GHz
(rl/current, xl/4.10) proti sobe bez dalsich ladeni udelaji 90Mbit via
iperf. Scp pak jede skoro 60Mbit a to uz je moje strana (current)
skoro na 100%.

	700MHz a 5MB na scp by tak odpovidalo. Pokud pomoci iperf/ttcp
a spol. nedosahnes skoro 100Mbit, tak je problem jinde. NAT v ceste,
duplex mismatch, kousnuty ViM zerouci 99% CPU, spatne udelany FW atd.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>