fbsd obrazky

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Aug 20 02:24:38 CEST 2004

Da se takovy "FBSD obrazek" nejak popsat? Jaksi mi moc nedochazi, co to
muze byt.

Pokud jde nahodou o neco jako Gnome nebo KDE bezici -nad- FreeBSD, tak
hledat na to obrazky je ztratou casu, ta jedna customizovana ikonka moc
veliky rozdil (oproti jakemukoli existujicimu obrazku s bezicim KDE nebo
Gnome) neudela.

Pokud o FreeBSD loga, tak treba tady:
http://wolfram.schneider.org/bsd/gif/bsd/logos.html

A pokud jde o obrazek konkretni unixove aplikace, treba i terminalu, tak
je vetsinou dobrym napadem podivat se na homepage autora, kde se nekolik
screenshotu urcite najde. Taky jako v prvnim pripade, nejde o nijak
FreeBSD specifickou vec.

Ale jak rikam, mozna jsem ani nepochopil otazce..

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge