5.2-CURRENT a prehravani wav souboru

Tomas Pluskal plusik at pohoda.cz
Thu Aug 19 11:41:14 CEST 2004

Ha, tak uz jsem prisel na to cim to je, ze mi to driv fungovalo - ten
program 'play' ktery jsem pouzival, totiz nepochazel z portu audio/play,
ale z audio/sox. Zaver je tedy takovy, ze:

1) audio/play zda se nefunguje ani na -CURRENT ani -STABLE (mozna pro
nektere zvukove karty funguje, ale na mem SB PCI 128 ani VIA AC97 ne)

2) porty audio/play a audio/sox oba instaluji program /usr/local/bin/play,
ale neni nikde oznaceno ze by nejak kolidovaly

Tomas