5.2-CURRENT a prehravani wav souboru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 18 12:54:10 CEST 2004

Tomas Pluskal wrote:

> Ted jsem jeste zkusil nainstalovat port audio/wavplay a ten funguje v
> poradku, takze se zrejme jedna o nejaky problem toho programu 'play'.
> Mam to nekam reportovat?

	Pokud nejsi schopen problem hloubeji analyzovat - v idealnim pripade
vcetne patche, ktery problem opravi, v horsim pripade detailnim popisem
"jinde, kde to funguje to delaji takhle, kdezto tady je zapomenuto XYZ a
proto to nejspis nefunguje" - tak samotne reportovani neanalyzovane
chyby je, obzvlaste v pripade 5.x, spise zbytecne ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz