kernel: Limiting icmp unreach response

Jan Unger goosefreebsd at pobox.sk
Wed Aug 18 12:54:42 CEST 2004

Dobry den,

v messages som si nasiel hlasku

kernel: Limiting icmp unreach response from

tato hlaska sa mi opakuje aj niekolko hodin. najviac v nocnych
hodinach.. na grafoch nevidim ziadnu vyraznu aktivitu..

co som vygooglil tak to moze byt kvoli ping flood, alebo kvoli
padnutemu bindu.

na masine sice bind bezi,,ale iba ako proces,,este nieje
nakonfigurovany a nikto ho nepouziva a neobracia sa nan.

ping flood neviem ci ma niekto nervy robit cele hodiny...

prosim mozte mi poradit program ktory by logoval co sa deje prave v
case ked hlasi limiting......   alebo postup ako zvysim hodnotu limit
icmp ? alebo inak ako by ste to riesili ?

Dakujem..