5.2-CURRENT a prehravani wav souboru

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Aug 18 12:35:43 CEST 2004

On Tue, Aug 17, 2004 at 10:10:06PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Jen pro jistotu - tim "preinstalovat" myslis "upgradoval jsem strom
> portu z toho, co jsem instaloval s verzi 5.2 na aktualni a znovu jsem
> (zacinaje z cisteho stolu) prelozil port audio/play". Je to tak ?
>
> 						Dan

no... operace prehravani wavu je v podstate "cat neco > /dev/nekam" to by nemel
upgrade jadra moc ovlivnovat

co se tyce samotneho problemu - zvuk na 5.x je mirne receno "problematicky"
pokud i neco reportujes tak ti bude odpovedi nejspis neco ve smysu "we already
know" (v lepsim pripade) nebo "fuck off" (v horsim)

jedine co ti poradim je vypnuti/zapnuti vchanu. popr. si to tracnout pres
ktrace play -d /dev/dsp0 cosi.wav
a pak
kdump
mohlo by ti to pomoct k zjisteni kde je chyba

a mimochodem, ja na sve (ted uz) 6-current zadne /dev/dsp0 nemam (akorat dsp0.0
atp)

roman