5.2-CURRENT a prehravani wav souboru

Tomas Pluskal plusik at pohoda.cz
Tue Aug 17 21:47:36 CEST 2004

Zdravim vespolek,

upgradoval jsem z verze 5.2 na aktualni CURRENT a prestalo mi fungovat
prehravani wav souboru. Mam v pocitaci dve zvukove karty a obe funguji bez
problemu pri pouziti napriklad mplayeru, ale pokud spustim

# play -d /dev/dsp0 /usr/X11R6/share/gnome/sounds/email.wav

objevi se

play: /dev/dsp0: Operation not supported by device

Stejny vysledek s dsp1. Pritom ve starsi verzi mi to fungovalo.

Dle dmesg jsou obe karty spravne detekovany (koneckoncu jak jsem psal,
mplayer normalne zvuk vydava):
pcm0: <AudioPCI ES1370> port 0xdc00-0xdc3f irq 11 at device 12.0 on pci0
pcm0: [GIANT-LOCKED]
pcm1: <VIA VT8233A> port 0xec00-0xecff irq 12 at device 17.5 on pci0
pcm1: [GIANT-LOCKED]
pcm1: <ICEnsemble ICE1232 AC97 Codec>

V UPDATING jsem se docetl, ze zvukove ovladace prosly nejakou
reorganizaci, ale jestli to dobre chapu, tak se jednalo jen o prejmenovani
(pcm -> sound).

Pres googlu jsem nic nenasel, jen nejake obdobne hlaseni, ale bez reseni.
Preinstalovat port 'play' jsem zkousel.

Tusi nekdo cim by to mohlo byt?

Diky

Tomas Pluskal