Sietova karta do fileserveru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Aug 12 11:39:26 CEST 2004

Michal Varga wrote:

> RTL 8139 (a klony) su absolutne bezproblemove a nepoznam nikoho, kto by
> sa bol na ne stazoval, vratane ludi od FreeBSD (cim sa samozrejme

	To je pravda, pro uplnost je ale treba dodat, ze RTL ma v porovnani s
jinymi kartami pomerne spatny pomer "prenesena data/potrebny vykon
procesoru" (na prenos stejneho toku dat daleko vice vytezuji procesor) -
coz samozrejme celkem nevadi na koncove stanici, ale uz to muze vadit na
sitovem serveru, obzvlast pokud ma prenaset gigabitove toky.

	Bohuzel odkaz na stranky s timto srovnanim jsme uz nekde ztratil. Ale
Google by vam mozna pomohl ...