Sietova karta do fileserveru

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Aug 11 22:47:50 CEST 2004

RTL 8139 (a klony) su absolutne bezproblemove a nepoznam nikoho, kto by
sa bol na ne stazoval, vratane ludi od FreeBSD (cim sa samozrejme
nepokusam tvrdit, ze funguju vsade. Nepredavam ich a je mi to z tohoto
hladiska jedno).

Nespominas konkretny model RTL, ale spominas problem iba v sambe, cize
by som najskor hladal riesenie prave tam (so sambou nepracujem, takze sa
necitim kvalifikovany posudzovat to hlbsie..) a nie v sietovke.
Vseobecne si asi nepamatam situaciu, kedy by bol niekto povedal na
stabilitu samby dobreho slova..

Teda, k pointe. 8139, odskusane na desiatkach zostav, nepamatam s nimi
jediny problem, na -STABLE aj -CURRENT. Driver "rl".

Gigabit ethernet nie je moj obor, takze tam prenecham vyjadrenie inym..

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge