Sietova karta do fileserveru

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Aug 11 22:13:57 CEST 2004

Zdravim vsetkych,

prosim, odporucte kvalitnu sietovu kartu do fileserveru zatial na 100Mb, do
buducnosti na 1000Mb. A aky driver k nej pouzit z toho mnozstva, co FreeBSD
ponuka ?

Teraz tam mam Realtec-y a v jednom kuse to pada. Samba si do logu zapise:
> nmbd/nmbd_responserecordsdb.c:find response_record(235)
> find_response_record: response packet id xxxxx received with
> no matching record
a tak si myslim, ze to robi sietovka. Po tomto sa Samba zasekne, az kym
neurobim ifconfig rl0 down && ifconfig rl0 up a nerestartujem Sambu.

Uz aj tu sa parkrat spominali karty od Intelu, ale Intel ich ma na webe
mnoho typov a rad by som nasiel ten spravny na prvy krat :-)))

Peter Rosa