GNU make

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Aug 4 20:35:03 CEST 2004

Nestane sa vobec nic, prave naopak. GNU make (gmake) je v systeme
extremne dolezity a neskompilujes bez neho napriklad vacsinu portov. Co
je v podstate aj odpoved na tvoju otazku - pokial si niekedy instaloval
nieco z portov, tak ho najskor v systeme uz davno mas.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge