Fw: apache 1.3 & memory usage

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Tue Aug 3 11:27:14 CEST 2004

Roman Slezak wrote:

> [...]
> AddModule mod_rewrite.c
> AddModule mod_access.c
> AddModule mod_auth.c
> AddModule mod_auth_anon.c
> AddModule mod_auth_db.c
> AddModule mod_digest.c
> AddModule mod_cern_meta.c
> AddModule mod_expires.c
> AddModule mod_headers.c
> AddModule mod_usertrack.c
> AddModule mod_so.c
> AddModule mod_setenvif.c
> AddModule mod_php4.c
>
> cize mi bezia len moduly ktore treba k behu apaca. som pisal ze uz na nom

Nejvetsi zrout pamenti je mod_php4 - rychlost spousteni PHP skriptu je
hold na ukor obsazene pameti.

> ja potrebujem nieco cim mu poviem. use max memory load ;-/

Takovou volbu Apache v konfiguraci nema, nebo aspon nevim o ni. Navic by
to bylo na ukor pouzitelnoti behu nekterych skriptu. Uploady velkych
souboru nebo zpracovani vetsich SQL dotazu by asi neprobehly korektne...

> Alebo modul ktory dokaze ovladat apacove deti. ked ich netreba nech ich neni
> tolko ale to zijem asi v oblakoch... ;-/

Jak jsem jiz psal, tohle dela volba MaxSpareServers. Snizte ji a pobezi
vam mene potomku, jestlize nebude Apache dostavat zadne pozadavky nebo
je staci obslouzit dany pocet potomku. Na druhou stranu, kdyz budete mit
spicku a webserver bude pod zatezi, budou se ve velkem forkovat procesy
Apache a pote zase zabijet a to ma taky nezanedbatelny overhead.
Rozumnou hranici zjistite zpusobem pokus-omyl.

> no cim viac pamete ma naalokovanej v pameti tym sa viac vytazuje system cize
> urcite to nechcem riesit sposobom naj....em tam 1GB ram a bude to v
> pohode... Ked tam bude 500 browserov za minutu tak to bude problem ;-/

Jak se rika - pameti neni nikdy dost :) Nemuzete cekat, ze kdyz mate v
masine 128MB RAM, tak vam zvladne obslouzit takovou zatez a pritom se u
toho ta masina nezapoti.

--
Petr Bezděk