apache 1.3 & memory usage

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Mon Aug 2 17:01:21 CEST 2004

Roman Slezak napsal(a):

>cawte chalani
>
>bojujem uz par dni s problemom ako zmensit memory usage z apache,
>povyhadzoval som kadejake moduly ale on zere stale tolko isto ;-(

Bez znalosti vasi konfigarace se radi spatne - jake moduly ma apache
natazeny?

>Ked som sa pytal po kadejakych IRC a konferach tak jedine co som sa dozvedel
>tak ze to zavisi od OS.
>moze mi s tym dakto pomoct?
>momentalne neni nik prihlaseny na WWW a on ma ajtak 6 procesov :(

Kdyz mate nastaveno:

MinSpareServers 2
MaxSpareServers 10

tak to je potom korektni chovani - mate to napsano v tom komentari

# If there are fewer than MinSpareServers, it creates
# a new spare.  If there are more than MaxSpareServers, some of the
# spares die off.

>Apaca mam rad, bezi mi s nim vela rokov vela serverov... mam skusit iny web
>server? ;-/

Na tohle taky nejde obecne odpovedet - zalezi k jakemu ucelu web server slouzi. Poskytuje jen staticke HTML stranky nebo se pres nej spousti i nejake skripty? (CGI, mod_perl, mod_php4, ... ?). Dale pri dnesni cene pameti je tohle vubec relevantni ?

--
Petr Bezděk