Nekolik nakopnuti prosim :)

Jaroslav Napravnik Beethoven at centrum.cz
Sun Aug 1 12:25:18 CEST 2004

   Je to dobre, ale novejsi verze, tj. 8.1 a vys jsou uz mnohem
bezpecnejsi, takze to neni uz tak potreba, ale jakmile to jakykoliv
program umoznuje, je lepsi ho timto zpusobem izolovat, a navic spustit
pod neprivilegovanym uzivatelm. Dobre popsane je to i v handbooku v
kapitole 23.6.8 Running named in a Sandbox.
   Dalsi moznost je izolace v jailu.
Jarek