Nekolik nakopnuti prosim :)

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Sun Aug 1 11:43:56 CEST 2004

Dobry den vsem,

potrebuji na svem serveru nakonfigurovat sekundarni DNS server. Vim o BINDU atd, ovsem ten se mi zda byt ponekud slozity a mohutny, protoze zaznamy budou vedeny maximalne tak pro 10 domen. Proto jsem se chtel zeptat, zda nekdo nevite o nejakem jednodusim DNS serveru a to jak na konfiguraci tak na spravu + pripadny link howto by taky nueskodil.

Dalsi zalezitost se tyka zalohovani. Potreboval bych nejak zazalohovat soubory (ktere byly zmeneny ale neni podminkou) + databazy na jiny FTP. Ma nekdo predstavu jak toto nejlepe vyresit?

Posledni dotaz jaky news a list server by jste doporuculi? Jako mailserver pobezi postfix.

Dekuji za podmetne odpovedi

S pozdravem
Karel