konfigurace X (WAS:Re: instalace 5.2.1 release)

Jaroslav Napravnik Beethoven at centrum.cz
Sun Aug 1 06:26:03 CEST 2004

skaroupka napsal(a):
> drobne potreboval bych to zmenit na 1024x786. A ted k dotazu prohlizel jsem
> si nabidku v kde ale nenasel jsem (tedy za predpokladu ze existuje) nejaky
> konfiguracni nastro systemu (neco jako yast control center v linuxu) mohli

    Jakasi konfigurace lze provadet pres webove rozhrani pomoci nastroje
webmin, ktery najdete v portech, ale uz si presne nepamatuji v jakem
rozsahu, muzete jej vyzkouset. Ale po precteni dane pasaze v handbooku,
popr. vyhledani v google po par dnech ci tydnech nastavite vse v
konfiguracnich souborech rucne. Spousta lidi jiste resila stejne
problemy v zacatcich jako vy, takze jejich dotazy i s odpovedmi jsou po
celem internetu. Jednak se tim mnoho naucite o systemu, a jednak ziskate
lepsi pocit, ze pouzivate jiny system nez ten klikaci windows, ktery
zvladnou vsechny sekretarky.
Jarek