instalace FreeBSD

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Jul 30 22:26:35 CEST 2004

Tohle vypada na oblibenou chybu pri poskozenem filesystemu, nebo bad
blocich na disku.

1/ Instaloval jsi system na cistou partition, nebo reinstaloval pres
existujici UFS filesystem?

 - pokud ano, jdi na bod 2, pokud ne, bude nutno bud filesystem poradne
zkontrolovat (treba `fsck` z livecd), nebo zkusit prave intalaci na
cistou partition

2/ Muze se jednat o fyzickou chybu disku, s cim pomuze jedine
odpovidajici nastroj od vyrobce. Osobne bych zkusil treba docasnou
instalaci na stejne konfiguraci na jiny pevny disk a pokud projde, vis
kde je problem.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>