Nastavenie klavesy DEL

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Jul 30 20:41:36 CEST 2004

Ahoj,
vetou "Preco v FreeBSD to je tak, ze ked robim v cmd line" sa
pravdepodobne snazis napisat (oprav ma, ak sa mylim) nieco taketo:

"Preco, ked pracujem vo svojom oblubenom command interpreteri (shelli),
ktory sa vola tcsh (bash, sh, zsh), tak mi to robi takuto vec.....)"

A odpoved na tvoju otazku je uplne jednoducha - pretoze to autor
konkretnej aplikacie tak navrhol.

Nie je problem skusit kontaktovat autora konkretneho shellu a
vykomunikovat si s nim pridanie funkcnosti "DEL ako v command
interpreteri na windowsoch", ale pochybujem o nejakom vaznom zaujme z
jeho strany. Pokial to nikomu nevadilo poslednych 15 rokov, je mala
sanca, ze sa to bude teraz (alebo vobec niekedy) menit.

Jedna z moznosti riesenia:
tcsh (csh vo FreeBSD je tcsh) umoznuje konfigurovat bindy pre klavesy
(napriklad popularne ^w pre zmazanie celeho slova), takze pri troche
studia manualu by si mohol taketo spravanie dosiahnut. Osobne
predpokladam ze to pojde, ale odskusane to na takomto priklade nemam.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge